Cadillac nadal należy do GM, ale aby dobrze zarabiać, nie może być kojarzony z upadłościową marką. Zarządzający firmą chcą, aby klienci czuli, że kupują samochód solidnej marki, a nie produkt potencjalnego bankruta. Cadillac nie chce być powiązany z czymś, co rujnuje jego wizerunek. „Bankructwo GM to niższa wiarygodność w kwestii możliwości stworzenia wysokiej jakości produktów”- komentuje John Grace z firmy BrandTaxi.

Reklama

Z salonów Cadillaca znikają znaki General Motors, a firmowe e-maile zmieniają adres z @gm.com na @cadillac.com. Producent nie będzie brał też udziału we wspólnych akcjach promocyjnych z GM. Nowe kampanie Cadillaca będą firmowane tylko własną nazwą i nie powiązane z borykającym się z finansowymi kłopotami koncernem z Detroit. Cadillac, zamiast proponować rabaty i obniżki we wspólnej promocji z GM, zaoferuje klientom atrakcyjne warunki leasingu.

Więcej informacji: Cadillac zamierza odseparować swój wizerunek od GM

p