Potrawy, które znajdą się na wigilijnym stole, w dużej części będą pochodziły z internetu. Szacuje się, że w okresie przedświątecznym Polacy wydadzą w e-sklepach spożywczych około 40 mln zł. Jak oceniają wirtualne markety, ten rok będzie dla nich znacznie lepszy od ubiegłego.

Reklama

"Notujemy 100-proc. wzrost liczby zamówień. Dziennie nasz sklep odwiedza 160 osób" - informuje Grzegorz Bielecki, wiceprezes A.pl. Na brak klientów nie narzeka też internetowy sklep Piotr i Paweł. "Ten rok będzie lepszy od ubiegłego. Liczba zamówień jest wyższa o 10 proc. Mamy też o 70 proc. więcej klientów niż przed rokiem" - mówi Dariusz Leszczyński z E-piotripawel.pl. Dodaje, że w zeszłym roku obrót sklepu wyniósł 15 mln zł netto, a liczba zamówień sięgnęła 63 tys.

Markety spożywcze działające w sieci uspokajają, że większa liczba zamówień nie spowoduje opóźnień w dostawach.

Więcej informacji:Spożywcze e-sklepy notują 100 proc. wzrost sprzedaży w święta

p