Do grona znajomych marki Heyah na Facebooku zapisało się w ten sposób już ponad 15 tys. użytkowników z Polski. Oprócz szczegółów oferty, mogą oglądać publikowane przez operatora reklamy telewizyjne. By zaangażować użytkowników, sieć stworzyła też dla nich specjalną grę „Stuku Kruku” z wykorzystywanymi w reklamach animowanymi postaciami kota Ryśka i psa Łinstona.
Samo stworzenie profilu nic jej nie kosztowało. Płacić trzeba jedynie za kliknięcie na reklamy, zachęcające do odwiedzenia profilu. Ale też niewiele, bo zaledwie kilka centów. Dlatego firm, które sięgają po Facebooka jako narzędzie promocji, jest znacznie więcej. Sama firma Next zrealizowała podobne działania jeszcze dla producenta kosmetyków dla Avon i producenta elektroniki Samsunga. Ale w serwisie znaleźć też można polski profil producenta komputerów Lenovo, pozwalającej na handel walutami platformy Easy Forex czy ubezpieczyciela Allianz Direct.
Więcej informacji: Coraz więcej polskich firm reklamuje się w facebooku
p