• ~błąd ludzki
    (2012-06-28 10:07)
    Gdy zauważymy różnice w cenie już po zakupie towaru, możemy wystąpić do sprzedawcy o zwrócenie różnicy. Jeśli się nie zgodzi, należy zawiadomić delegaturę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,


    Ja to zwracam towar, jeżeli jestem nabity w butelkę. Pamiętam, że kiedyś w Auchan na produkcie była inna cena (niższa) i inna cena była na koszu (wyższa) i zdaniem kasjerki cena na koszu była ważniejsza od tej na produkcie. Dlatego ja zawsze sprawdzam kod kreskowy w sklepie przed dokonaniem zakupu, a nie bawię się z doniesienia do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, bo często i prawie zawsze jest to nieodparzenie pracownika , a nie świadoma polityka sklepu.
  • ~beret
    (2012-06-28 10:08)
    A komu się chce i kto ma na to czas - na te UOKi, sądy, rzeczników ? :)
  • ~17mw
    (2012-06-28 12:08)
    Handel to sztuka oszustwa,kliencie włącz rozum cena przekreślona to lipa można tam wstawić wszystko co się komu podoba i uważaj bo po przecenie zapłacisz więcej jak kiedykolwiek ten towar kosztował ,nie kupuj nic w "promocji to bardzo dobrze na tym wyjdziesz" i myśl ,myśl , myśl.
  • ~gramar
    (2012-08-18 15:20)
    "podczas soldów sklepach odzieżowych "

    ta polska to trudna jezyk polak mowic

    daj mi charge na turoperatora
Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.