Klarecka powiedziała, że przygotowane zostały trzy nowe formaty detaliczne.

Pierwszym mają być około dwudziestometrowe punkty, które "zastąpią obecne kioski" według Klareckiej mające obecnie mniejszą powierzchnię.

Chcielibyśmy także wejść w format większy, około sześćdziesięciometrowy, który będzie również opierał się na naszej doskonałej ofercie gastronomicznej, ale i ofercie sklepowej. Uzupełnieniem tych dwóch formatów będą tzw. kąciki kawowe, które będziemy chcieli postawić w miejscach o wysokim natężeniu ruchu - zapowiedziała Klarecka.

"Orlen w Ruchu"

Reklama

Nazwa "Orlen w Ruchu" ma według Klareckiej związek z tym, że nowe formaty Orlenu przeznaczone są "dla klienta w drodze, dla klienta, który porusza się środkami komunikacji miejskiej, chodzi na piechotę" - powiedziała przedstawicielka koncernu.

Reklama

Nowe formaty mają mieć zarówno formę samodzielnych punktów, jak i znajdować się w ciągach sklepowych.

Obajtek: W tym roku 40 pierwszych punktów Orlen w Ruchu

Reklama

W 2021 r PKN Orlen i Ruch otworzą pierwszych 40 punktów sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu - oświadczył w poniedziałek prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Jak przypomniał, koncern planuje zainwestować w detal 11 mld zł do 2030 r.

Jak dodał Obajtek, docelowo w ciągu 5 lat punktów pod marką Orlen w Ruchu ma powstać 900.

Detal dla Orlenu jest bardzo ważnym pionem uzyskiwania dochodów i z roku na rok uzyskuje coraz lepsze wyniki - stwierdził Obajtek na konferencji prasowej. Przypomniał, że EBITDA dla segmentu wyniosła 3 mld zł w 2019 r., a w 2020 r. już 3,3 mld zł.