RN spółki poinformowała, że Patrycja Kotecka - dotychczasowa dyrektor Pionu Marketingu - dołącza do dwóch menedżerek – prezes Agnieszki Wrońskiej i Katarzyny Wojdyły – kierujących firmą od 2016 r. Jednocześnie spółka przekazuje informację, że na prośbę nowo powołanej członkini zarządu, pomimo awansu, jej wynagrodzenie pozostanie bez zmian.

Reklama

"To wzmocnienie kompetencji marketingowych w teamie zarządzającym" – powiedział cytowany w komunikacie przewodniczący Rady Nadzorczej Link4 TU SA Bartłomiej Litwińczuk.

Kotecka od marca 2016 r. pełniła funkcję dyrektora Marketingu i Sprzedaży On-Line, a następnie szefowej pionu. Jak napisano w komunikacie, jej zespół został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe. Pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki wzrósł z 460 mln do ponad 1 mld zł - poinformowano. Spółka dodała, że Kotecka koordynowała także w Link4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu – m.in. emitowany w sieci www, w ramach kampanii marketingowej „Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.

Jak informuje spółka, nowa członkini Zarządu Link4 ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM. Od 2009 do 2015 r. pełniła funkcję kierownika ds. projektów medialnych w firmie reklamowej Apella. Od 2006 r. pracowała w TVP, najpierw jako współtwórczyni programów publicystycznych i koordynator projektu TVP INFO, a następnie – do 2009 r. – jako wiceszefowa Agencji Informacji TVP.

Reklama