Premier zapowiada odbudowę linii kolejowych w Polsce. Inwestycje mają przekroczyć 100 miliardów złotych
|
Aktualizacja:
W ciągu 10-12 lat na inwestycje ze środków, w tym unijnych przeznaczymy 100 mld zł, a uwzględniając CPK, to kwota będzie jeszcze większa - poinformował w środę premier Mateusz Morawiecki, rozpoczynając I Kongres Rozwoju Kolei.
W latach 90. i na początku 2000. zwijano i niszczono kolej na potęgę.Zresztą, nie tylko kolej wtedy rujnowano, bo podobno prawie wszystko, bo podobno nic się nie nie opłacało i dlatego trzeba było zaorać i zrównać z ziemią, no chyba, że sprzedało się jakiemuś zagranicznemu inwestorowi za 20% faktycznej wartości, a dzisiaj musimy odbudowywać to co zostało doprowadzone do ruiny przez światłe "elyty" post okrągłostołowe.
Unia da Polsce 100 miliardow zlotych na odbudowe kolei, informuje polaczek Morawiecki.
No cos podobnego ! jaka ta Unia straszna !
Morawiecki nienawidzi Uni, Duda nienawidzi Uni, Kaczynski nienawidzi Uni, caly rzad nienawidzi Uni, cala tak zwana … prawica i narodowcy, WSZYSCY RAZEM NIENAWIDZA UNI, ale du...y w nowych wagonikach wozic beda. Oto polska mentalnosc, oto polaczki wypisz wymaluj, oto polaczek cwaniaczek, co za obmierzlym narodem jestesmy !
Jak Emeryt jestem BARDZO zainteresowany przywróceniem połączenia Kielce-Busko Zdrój ,na stałe---SANATORIA. Bo dziś dostać się z Kielc do Buska ,to droga przez mękę. A tak na marginesie ,jestem BARDZO zdziwiony ,że Kielce nie mają swego lotniska.Ale to Polska B.
Czego to nie wymyślą żeby wyciągnąć kasę z Unii. Postawią nowe dworce w Przecieszynie a może i na Żoliborzu. A może wszędzie tam gdzie jeszcze ich nie ma. Dla ciemnego ludu. Tego co wszystko kupi i się odwdzięczy w dzień wyborów. Tylko jak się obudzi to już nawet na miskę ryżu nie będzie bo wszystko rozdane lub ukradzione.
Do "Ajax"
W jaki to sposob uwazasz za w latach 90 i na poczatku 2000 niszczono kolej na potege ? moze rozszerzysz temat podasz argumenty co ?
Dalej piszesz ze:
"... bo podobno prawie wszystko, bo podobno nic się nie nie opłacało i dlatego trzeba było zaorać i zrównać z ziemią, no chyba, że sprzedało się jakiemuś zagranicznemu inwestorowi za 20%
Przeciez to prawda,! w tamtych czasach faktycznie prawie nic w Polsce nie bylo wartosciowe albo malo warte, to zwykla prawda. i bez pomocy zagranicy w formie inwestycji albo przejecia, Polacy nic samemu nie daliby rady zrobic NIC, Jedynym i najlepszym wyjsciem bylo sprzedac !
Że było w tamtym czasie nic nie warte ? setki kilometrów torów rozebrano przez sprzedaż szyn na przetargach dla złomiarzy. Teraz trzeba odbudować ? Istnieje taka potrzeba ? Wtedy też istniała ta sama potrzeba a zdewastowano istniejące urządzenia kolejowe /tory, nastawnie, dworce a nawet nasypy kolejowe i robiono ścieżki rowerowe bo taka moda była/ nie zastanawiając się nad perspektywą i potrzebą połączeń. Były to błędne i szkodliwe dla kraju decyzje. Teraz nikt nie przyznaje się do błędnych decyzji gospodarczych /likwidować wszystko co nosi w tytule "Państwowe..."/. A może warto ich przypomnieć i rozliczyć za to by następni decydenci nie szastali ot tak sobie majątkiem narodowym wypracowanym przez pokolenia ?
na odbudowę kolei Pinokio chce wydać ponad 100 mld zeta. Również chce budować dwie elektrownie jądrowe za kolejne 115 mld zeta. Wnioski: chyba szybko wróci do banku na krzesełko (elektryczne) prezesa i tak zakręci kredytami, że w trzy lata znajdą się pieniądze nie tylko na kolej, czy elektrownie, ale jeszcze na budowę sanatorium dla J.I.K.K. jak również znajdzie tam pracę pierwsza dama, bo mężulek płacze, że musi miesięcznie wydawać 1100 zeta na żoneczkę. Niestety Adrian zapomina, że tak on jak i jego małżonka nie wydają jednego grosza na swoje utrzymanie i ubranka.
na prawde ??!!!! Mateuszku, znowu KLAMIESZ !!!!!!!!!!!!!! i pewnie zwiekszysz zatrudnienie, bo Cegielski bedzie produkowal lokomotywy na wegiel brunatny, a PRESA wagony model XIXw ??!!!!!!!!!!! jak mawial pan Podbipieta - sluchac hadko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aby go zobaczyć przejdź do strony z najnowszymi komentarzami.