Jaką spółką jest Autosan? Dotychczasowi właściciele musieli dokładać

| Aktualizacja:

Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, powiedział w sobotę w Sanoku, że do przejęcia spółki Autosan, lokalnego producenta autobusów, przymierza się Polska Grupa Energetyczna. Według Kaczyńskiego, sfinalizowanie transakcji trochę potrwa, ale sprawa jest zaawansowana. W jaką spółkę zaangażuje się PGE?

wróć do artykułu
  • ~ ~
    (2018-10-28 12:46)
    Po co PiS ma dokładać do Autosanu? lepiej dać pazernemu rydzykowi...
  • ~head
    (2018-10-28 12:58)
    PGE dostała polecenie z Nowogrodzkiej do wykonania. Dotychczasowi właściciele musieli dokladać do Autosanu a teraz doloży podatnik, bo PGE musi sobie powetować straty, podwyższając ceny prądu. Oprocz dokladania do pińcet dołoży do zdychającego Autosanu.
  • ~WREDNA@
    (2018-10-28 13:02)
    "Dotychczasowi wlasciciele musieli dokladac ". A teraz my wszyscy bedziemy dokladac . Wystarczy podniesc stawki za prad .!!!! RAMEN
  • ~Volta
    (2018-10-28 13:03)
    Autosan ma elektryzujące plany, czy też i technologię pozwalającą na wyprodukowanie czegoś nie gorszego od konkurencji? Bo Solaris miała coś więcej niż tylko rozpoznawalną markę. Przy okazji coś wiadomo o tym samochodzie elektrycznym Morawieckiego, co to sporo poszło na konkursy i promocję? Czy dopiero NIK wyjaśni po zmianie rządów.
  • ~oj
    (2018-10-28 13:28)
    Już dotują kopalnie, przy nich Autosan to mało znaczący drobiazg.
  • ~Giełda
    (2018-10-28 13:29)
    Jutro akcje PGE .......Czy to nie jest przestępstwo?
  • ~lon
    (2018-10-28 13:30)
    PGE zazdrości Tauronowi tego miliona samochodów elektrycznych wyprodukowanych w tym roku i też chce coś osiągnąć na miarę "dobrej zmiany "". cha cha cha .
  • ~lon
    (2018-10-28 13:32)
    Juz niedługo polskie molochy wzorem PRL będą zakładać hodowle trzody chlewnej bo zlewki ze stołówek się marnują . ORLEN juz zaczął konkurować z KFC .
  • ~rychu
    (2018-10-28 14:34)
    nie ma tekiej rzeczy na swiecie, ktorej sekta Jareczka nie potrafilaby ********* !!!!!!!!! jezeli sekciarskim managerom powierzyc zarzadzanie na Sacharze, to po tygodniu piasku by zabraklo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Ktt
    (2018-10-28 14:37)
    Panie Wilkowicz, mam pytanie, wie zna pan, kiedy używa się słowa „lokalny”? I jeszcze panu powiem, że istnieje polskie słowo „miejscowy”.
  • ~Loli
    (2018-10-28 15:36)
    Autosan powinien rywalizować na wolnym rynku na ogólnych zasadach. To by było najlepsze dla samych mieszkańców Sanoka. Rzeszow, Nowy Sącz, Mielec są dobrym przykładem, dla takich miejsc jak Sanok. Pozdrowienia dla Mieszkańców Sanoka.
  • ~sd2017
    (2018-10-28 16:34)
    Ciekawe, kto kupił te 77 nowych autobusów w tym roku ? Nie wiem czemu, ale jestem przekonany, że większość z nich kupiła PGE i Polska Grupa Zbrojna i tym sposobem zapewnili zbyt tak naprawdę to produkowanych przez siebie autobusów.
  • ~kobza
    (2018-10-28 17:56)
    teraz każdy będzie dodatek na fakturze za prąd. "opłata transportowa"
  • ~godot
    (2018-10-28 18:03)
    Przelewanie pustego w próżne. Problemem Autosanu jest to, że nie ma on żadnego konkurencyjnego produktu, który pozwoliłby mu samodzielnie funkcjonować na rynku. Zamiast PGE powinno się szukać zagranicznego inwestora branżowego - to jest jedyna realna szansa dla tego zakładu. Nie jest to jednak zgodne z populistyczną ideologią repolonizacji wszystkiego.
  • ~ćwiara
    (2018-10-28 19:22)
    BYDGOSKA PES.... na skraju bankructwa , jaro jak lenin wszystko w ruinę obróci
  • ~zorientowany
    (2018-10-28 19:33)
    dokładał właściciel czyli bankrutujący Koncern Zbrojeniowy to go usiłują podratować wrabiając PGE.. A dlaczego nie Orlen albo TVP? Albo prosperujący Totolotek..
  • ~ziuk
    (2018-10-28 19:47)
    Po raz kolejny kaczka zabawił się w Gierka.
  • ~jozef
    (2018-10-28 20:11)
    chyba wam rozum odebrało .......................
  • ~j10
    (2018-10-28 20:34)
    Teraz produkcja ruszy pełną parą. Najlepszym dowodem jest fakt, że pracownicy Autosanu biegają po Sanoku i pożyczają narzędzia.
  • ~Sid
    (2018-10-28 20:42)
    Odnosząc się do gospodarki to jest PRL-bis. Słaby zakład, nie radzący sobie na rynku, zamiast poszukać inwestora pokroju SCANIA, MERCEDES, VOLVO albo coś innego, oni pompują publiczną kasę próbując ogłupić ludzi jakoby super-firma produkowała super-wyroby. To jest droga donikąd za którą gigantyczne pieniądze zapłaci podatnik.