Zgubność kart lojalnościowych, czyli firmy w kleszczach własnych obietnic

| Aktualizacja:

Gdyby klienci biorący udział w różnych programach konsumenckich nagle zażądali realizacji swoich punktów i bonusów, oznaczałoby to upadek wielu firm: banków, linii lotniczych czy sieci handlowych.

wróć do artykułu
  • ~yaro
    (2013-02-12 12:49)
    U nas każdy wierzący w zamach dostaje 5 punktów na start a potem po 10 za każdy marsz.
  • ~Awatar
    (2013-02-10 15:44)
    Zawracanie głowy!. Jak chcesz coś kupić to tyle zachodu, że się odechciewa!. A poza tym, mam karty trzech sieci stacji paliwowych, okazuje się że programy lojalnościowe powiązane są z wysokimi cenami za litr.
  • ~Vincent R.
    (2013-02-10 15:01)
    Na naszym cmentarzu jeszcze nie ma punktów, ale myślimy już nad programem lojalnościowym,

Może zainteresować Cię też: