Usługa Bildmobil ruszyła pod koniec 2007 roku. Oferuje karty pre-paid do telefonów komórkowych i dostęp do internetu. Jednocześnie powstał serwis, oferujący m.in. artykuły i zdjęcia przygotowywane przez redakcję gazety. Użytkownicy telefonii Bildmobil mają do niego darmowy dostęp.

Reklama

W Polsce Axel Springer Polska może wykorzystać w podobny sposób tabloid "Fakt”. Jego średnia sprzedaż w tym roku wynosi 471,2 tys. egzemplarzy Koncern wydaje też m.in. "Przegląd Sportowy" i takie magazyny jak "Forbes”, "Newsweek Polska” i Wejście na rynek mobilnej telefonii jest naturalnym krokiem, bo strategia koncernu zakłada przenoszenie na inne rynki modeli biznesowych stosowanych w Niemczech. Najbardziej prawdopodobnym terminem startu usługi może być przyszły rok.

"Nie komentujemy spekulacji" - powiedziała nam wczoraj Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowy Axel Springer Polska. Jak ustalił DGP, Axel Springer Polska to niejedyny wydawca prasowy, zainteresowany telefonią komórkową. Wejście na rynek wirtualnych operatorów rozważał też Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, do których należy spółka wydająca „Super Express” i posiadająca sieć radiową Eska i Eska Rock.

WIęcej informacji: Axel Springer Polska wchodzi w rynek telekomunikacyjny

p

Reklama