Stań do konkursu "PR dla regionów” organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Uniwersytet Wrocławski. To okazja, by z impetem rozpocząć karierę w rozwijającej się branży public relations.

Zbuduj pozytywny wizerunek regionu w oczach inwestorów, turystów i samych mieszkańców. Zaprezentuj pomysły kreatywne, a jednocześnie proste i tanie. Twoim zadaniem będzie stworzenie strategii promocyjnej wybranej polskiej jednostki samorządowej. Zaproponowany plan powinien być możliwy do zrealizowania w danej gminie, mieście lub regionie. Możesz pracować samodzielnie lub w dwuosobowym zespole. Do wygrania są staż w Regionalnym Biurze Województwa Dolnośląskiego w Brukseli i trzy staże w polskich, prestiżowych agencjach: Promotion of Partners, Effective PR, SARTO Public Relations. Dodatkowo zwycięska praca będzie opublikowana w przygotowywanym przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations raporcie i zamieszczona na stronach Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Reklama

Termin zgłaszania prac upływa 26 marca 2008 r. Finał odbędzie się 13 maja na Uniwersytecie Wrocławskim podczas seminarium "PR dla Regionów”.

Kontakt: prregionow@gmail.com

Więcej informacji: www.prregionow.pl/konkurs/

Reklama