Klient będzie więc mógł kupować lody wprost z półki sklepowej. Do lodówki będą trafiać dopiero na kilka godzin przez zjedzeniem. Rzecznik prasowy Unilevera nazywa projekt bardzo interesującym. Przyznaje jednak, że do końca prac jeszcze daleka droga. "Musimy sobie odpowiedzieć na pytanie: Jak zapewnić, że te lody mrożone w domu zachowają właściwe cechy" - podkreśla.

Reklama

To rozwiązanie ma same zalety. Producent i dostawcy oszczędzą na kosztach, gdyż nie będzie trzeba przechowywać lodów w warunkach chłodniczych. Na tym skorzysta też środowisko. Zostanie zredukowana emisja gazów cieplarnianych.

>>> E.Leclerc przejmuje Billę

Unilever jest największym na świecie producentem lodów. Roczna wartość sprzedaży sięga 5 miliardów euro, czyli ponad 20 miliardów złotych. Zajmuje się też produkcją innych artykułów żywnościowych oraz środków czystości. W Polsce jest obecny od 1991 roku. W naszym kraju działają cztery fabryki koncernu.

Reklama