Lincoln MkT

Ford tego lata rozpocznie produkcję nowej serii Lincolna MkT z sześciocylindrowymi silnikami V6. Zwraca tu uwagę technologia EcoBoost. Dzięki temu nie potrzeba tyle paliwa co przy silnikach z turbodoładowaniem, a osiągi są zbliżone do tradycyjnych pojazdów

Reklama

Lexus LS460

Ten model wprowadzi nas w nową generację motoryzacji. Automatyczna skrzynia z ośmioma przełożeniami zapewni najniższe możliwe spalania.

Volkswagen Jetta TDI

Reklama

Diesel w Stanach nie był zbyt popularny. Do niedawna tego rodzaju silniki nie miały dobrych osiągów w przypadku dużych samochodów, jakie są bardzo popularne w Stanach Zjednoczonych. Zmienić to może Jetta TDI. Nowoczesne silniki Diesla z nowoczesnym systemem wtrysku paliwa i oleju może zmienić przekonanie Amerykanów o tym rodzaju paliwa

Ford Fusion Hybrid

Reklama

Ford tym modelem chce zdetronizować Toyotę w segmencie aut o napędzie hybrydowym. Użytkowników ma przekonać zwłaszcza cena. Wyróżnikiem jest też silnik. Ford Fusion dopiero przy prędkości 60 kilometrów na godzinę zużywa paliwo. Oznacza to, że np. w mieście korzystamy przede wszystkim z baterii.

Saturn Vue Plug-in

Tego samochodu raczej nie zobaczmy szybko na drogach. Jest to prototyp samochodu o napędzie hybrydowym, ale z możliwością ładowania akumulatorów ze zwykłego gniazdka. Jego baterie ładują się nawet przy hamowaniu.

Dodge Circuit

Jest to pierwszy sportowy samochód o napędzie tylko elektrycznym. Producent pierwszymi modelami tego auta przekonuje, że możliwe są znakomite osiągi przy zerowej emisji spalin. Przeszkodą w rozpoczęciu seryjnej produkcji jest konieczność ładowania akumulatorów po przejechaniu 150 kilometrów.

Chevrolet Volt

To auto ma dwa silniki. Już po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów rozładuje nam się bateria. Jednak wtedy auto będzie korzystało z małego silnika benzynowego. Wtedy będzie też ładować się bateria.

>>> Zobacz 10 najbardziej luksusowych aut