Akcja była inicjatywą Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich oraz wrocławskiej Akademii Ekonomicznej. Na X Konferencji Stowarzyszenia, która odbyła się w drugiej połowie lutego, przedstawiciele tych dwóch instytucji oraz zaproszeni goście stworzyli kompletny model promocyjny gminy, a następnie swój produkt przekazali władzom gminy Osiecznica w powiecie bolesławieckim.

Reklama

Gmina otrzymała portal promocyjny, system identyfikacji wizualnej, koncepcję działań public relations, folder reklamowy, bilbordy informacyjne oraz zestaw reklam do bezpośredniego wykorzystania w mediach. W warsztatach wzięło udział 120 specjalistów z całego kraju, na codzień zajmujących się wizerunkiem wyższych uczelni. Podczas trwania imprezy nakręcono również promocyjny film.

W zakładce www.osiecznica.pl/promocja zainteresowani znajdą pozostałe dokumenty, które powstały na konferencji oraz pełną listę twórców tych produktów.