Kłopoty powierników. Afera GetBacku położyła się cieniem na branży TFI

| Aktualizacja:

Afera GetBacku położyła się cieniem na branży TFI. Równie poważnym problemem jest dla niej słaba sytuacja na giełdzie.

wróć do artykułu
  • ~prezes
    (2018-07-12 12:25)
    problemy na gieldzie dopiero sie zaczynaja i uderza w TFI i ogolnie w tych,ktorzy spodziewaja sie dlugofalowych zyskow.Dlaczego?Polska jest nadal krajem biednym,peryferyjnym,uzaleznionym od koniunktury w RFN i UE,uzaleznionym od kursow walut na tkzw.rynkach wschodzacych,uzaleznionym od kursu dolara,za ktore kupujemy rope.Polska jest w fazie szybkiego rozwoju,ktory juz jednak osiagnal apogeum i zaczyna troche zwalniac-sam rzad i analizy GUS,NBP i innych to mowia.Stad nie mozna spodziewac sie dalszego duzego wzrostu na gieldzie.Tykaja jednak inne bomby ukryte.Panstwo bedzie scigac tajne operacje finansowe,oszustwa,przekrety,ukryta kase,pokrecone tricki na Vacie i innych podatkach.Getback jest tylko przykladem tego jak panstwo bedzie teraz lapac roznych oszustow.ma ku temu nowoczesne programy komputerowe,nowych ludzi w tym KAS oraz zapal,bo juz wyrwalo ok.40 mld zl,a moze podobno wyrwac kilka razy wiecej jak ruszy stare afery Vatowskie i zacznie pytac sie milionerow i ich firmy skad mieli na to i na tamto.Wtedy wiele firm gieldowych i ich partnerow moze miec duzo klopotow.Inna sprawa to bedzie slabnaca kondycja ludzi,kondycja ekonomiczna-moze to byc spowodowane wysokimi cenami paliw,towarow z importu,wysoka cena franka (np.4,50 zl za franka),wyczerpaniem sie pewnych pomyslow na produkcje-np.zamkniecie fabryk samochodow,starych zakladow,znikanie malych sklepow na rzecz nowych "Outletow Biedronki" i tym podobnych.Takze kasa od emigrantow moze byc mniejsza,bo oni coraz bardziej zostaja na stale za granica i zabieraja rodziny.Konczy sie model pana Rysia na budowie w RFN,ktory posylal zonie kase do domu pod Opolem.Teraz zona i dzieci Rysia mieszkaja z nim za granica,a u nas braknie tej kasy,a ta kasa dawala taki boom zakupowy w sklepach i skladach budowlanych.No, i polityka swiatowa-trendy nie sa dobre dla krajow wschodzacych,panuje strach przed dlaszym rozwojem wydarzen,a to oslabi ches inwestycji w polskiego zlotego.Euro po 5 zl jest realne.
  • ~Todzia
    (2018-07-12 11:00)
    A czy są pociągnięci do odpowiedzialności biegli, którzy badali sprawozdanie finansowe w GetBack i " nie stwierdzili uchybień" ?
  • ~Wasylko
    (2018-07-12 10:47)
    Piekna dyskusja głupców,tylko dla kiboli i narodowców.
  • ~MKoro
    (2018-07-12 08:58)
    No proszę... Zarządzane przez specjalistów TFI wtopiły kasę w GetBack, a pospólstwo drze japy, że ich oszukano, proponując inwestowanie w to samo. To cecha charakterystyczna pospólstwa: straciłem pieniądze, więc zostałem oszukany. Tak myśli plebs - o ile w ogóle myśli.
  • ~gen. Mazgułła
    (2018-07-12 08:38)
    dm1, motek, 44 dawniej też 44, Monachijski, sielankowy kudłacz, Norymberski, Mark Twain inne PO=lackie trolle tak się POgubiły PO odsunięciu PełO od koryta, że nie widzą jak pisać jeden Pochwalny dla PIS POtem a zamoment wpis za PO = lactwem!. kret tyni skończeni, ośmieszacie POlitburo Szmzciny Kretino!
  • ~44 dawniej też 44
    (2018-07-12 08:33)
    Moja matka była w PO i wyżekłem się suki
  • ~Monachijski
    (2018-07-12 08:32)
    Kocham Jarosława i nie ukrywam si e z tym , jeśli by zechciał zrobie mu loda , bo on jest moim wzorem kochanka .Tak mam na imie Adam
  • ~44 dawniej też 44
    (2018-07-12 08:30)
    U nas w rodzinie wszyscy kochaja PIS , śmieją sie ze mnie na wsi ,że skończyłem szkołe specjalna , ale ja mam teraz lepiej niz to po-robactwo , bo mnie sie boja hahahahaha
  • ~mlody dyplomata
    (2018-07-12 08:02)
    szczyt nato wstrzasany skandalami, juz przy sniadaniu Donald Trump wylal kubla pomyj na rzad Niemiec, za nieplacenie skladek do Nato i nazwal ow rzad" niewolnikiem" Rosji, ze wzgledu na duze uzaleznienie kraju od rosyjskiej energii. Ujecia ze szczytu pokazuja Merkel jako osamotniona, ale jednak miala konferencje z Trumpem / bez podania reki /, a inni szczegolnie z europy wschodniej takiej okazji nie dostali. Podobno zostali przyjeci w pokoju Trumpa, na jak dlugo ? co tam ustalili ? Podobno Trump zada juz nie 2% ale 4 % na zbrojenia. Tak ze zadnych wiekszych zmian nato nie przeprowadzi, ale niewiadomo co Trump bedzie twittowal po wizytach w WB i po spotkaniu z Putinem. Narazie europa moze odetchnac, oprocz Niemcow, ktorym USA wypowiedzialo wojne gospodarcza i polityczna, czy tak sie postepuje w zgodnej, solidarnej, twardej jak beton rodzinie wspolnych wartosci ? chyba nie.
  • ~dm1
    (2018-07-12 07:53)
    PO = lackie POmysła na byznesa fynansowego, doprowadziło do braku zaufania w tego rodzaju lokaty ! a zaczęło się od TW Bolka gdzie te moje 1000 milionów? Balcerowicza który skutecznie zwijał polską gospodarkę by Niemcy mogły się bogacić. Polacy czy chcecie POwrotu tego łajdactwa!!!!
  • ~Monachijski
    (2018-07-12 07:49)
    PO=lackie POmysła na byznesa fynansowego, doprowadziło do braku zaufania w tego rodzaju lokaty ! a zaczeło się od TW Bolka gdzie moje 1000 milionów? Balcerowicza który skutecznie zwijał polską gospodarkę by Niemcy mogły się bogacić. Polacy czy chcecie POwrotu tego łajdactwa!!!!

Może zainteresować Cię też: