Tym razem IAB Polska podejmuje się bardzo trudnego tematu - sprzedaży. W ciągu dwóch dni w Multikinie w Złotych Tarasach radą służyć będą najlepsi specjaliści z kraju i ze świata. Poza tajemnicami ich sukcesu uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Będzie miał również okazję spojrzeć na sprzedaż z nowej perspektywy.

Spośród ponad 70 prelegentów, którzy wystąpią na konferencji, szczególnie warto zwrócić uwagę na:

• Daniel Sieberg, Szef marketingu i rzecznik prasowy Google

• Ali Jafari, VP Sales Twitter Europe;

• Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz Członek Zarządu Grupa Onet.pl S.A.;

• Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3;

• Scott Neumann, Dyrektor Marketingu IBM na region CEE;

• Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych;

ZOBACZ WSZYSTKICH >>>

Pytania, na które będzie można znaleźć odpowiedź w czasie konferencji:

• Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
• Jak zamienić subskrybenta w klienta?
• Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
• Czy aplikacje mobilne sprzedają?
• Jak marki powinny komunikować się w eCommerce?
• Jak wykorzystać content marketing, automatyzacja oraz e-mail marketing?
• Kim jest e-konsument?
• Czym jest big data?
• Jak optymalizować sprzedaż
• Jak precyzyjnie targetować kampanię?

Na konferencję zaprasza Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Co roku wydarzenie gromadzi około tysiąca osób, a stopień zadowolenia uczestników przekracza 96 procent.

Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl.

Forum IAB 2014