Gazeta przyznaje, że opublikowała nieprawdziwe informacje o tym, że Jeronimo Martins Polska jest w sporze z Rowe & Partners, a spór ów dotyczy kilkudziesięciu milionów złotych. Informowano również, że wedle postanowienia sądu egzekucja komornicza przewiduje zajęcie sprzętu RTV i AGD, zaś Jeronimo Martins zakazało wpuszczania komornika do sklepu Biedronka. 

Oto treść oświadczenia, które "Puls Biznesu" opublikował na drugiej stronie.

Bonnier Business Polska Sp. z o.o., redaktor naczelny „Pulsu Biznesu" Tomasz Siemieniec oraz Jarosław Królak oświadczają, że w materiałach prasowych dziennika „Puls Biznesu" pod tytułami „Komornik puka do drzwi Biedronki" oraz „Biedronka wyciąga rękę do zgody z brandagencją", z 17 października 2012 r. i 18 października 2012 r., na skutek błędu opublikowane zostały niepotwierdzone informacje dotyczące sporu Jeronimo Martins Polska S.A. z Rowe & Partners Ltd. W wyniku powyższego zmuszeni jesteśmy oświadczyć, że:

1. Spór pomiędzy Jeronimo Martins S.A. a Rowe & Partners Ltd. nie dotyczy zapłaty kwoty kilkudziesięciu milionów złotych i nie zostało potwierdzone, że Jeronimo Martins Polska S.A. zwleka z zapłatą tej kwoty na rzecz Rowe & Partners Ltd. od marca 2012 r.

2. Postanowienie Sądu Okręgowego w Warszawie o zabezpieczeniu roszczeń nie przewiduje zajęcia w sklepach Biedronka produktów w postaci sprzętu RTV i AGD.

3. Jeronimo Martins Polska S.A. nie nakazywało swoim pracownikom niewpuszczania komornika do sklepu Biedronka przy ulicy Dolnej 3 w Warszawie. Ponieważ w wyżej wskazanych sprawach informacje „Pulsu Biznesu" okazały się nieprawdziwe, w porozumieniu z Jeronimo Martins Polska S.A. publikujemy niniejsze oświadczenie i wyrażamy ubolewanie z powodu popełnionego błędu.