Chodzi o TVN i Puls. Grupa TVN uruchomiła projekt Premium TV,  w ramach którego biuro reklamy TVN będzie oferować reprezentację handlową kanałów nienależących do jego w portfolio. Pierwszym klientem Premium TV została Telewizja Puls. "Zgodnie z umową od 1 stycznia 2011 Premium TV rozpoczyna roczną współpracę z Telewizją Puls w obszarze sprzedaży spotów i sponsoringu, obejmującą tworzenie produktów reklamowych oraz maksymalizowanie przychodów kanału" - czytamy w komunikacie TVN.

"Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nie posiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. W tym obszarze Grupa TVN ma spore doświadczenie sprzedając z powodzeniem swoje kanały m.in. TVN24, TVN Style. Dla Grupy TVN jest to wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej" - powiedział szef Premium TV Andrzej Karasowski, cytowany w komunikacie.

Narastająco w I-III kw. 2010 roku TVN miał 26,95 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 178,16 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1740,36 mln zł wobec 1443,01 mln zł.