Takie wzrosty sprzedaży w ciągu zaledwie miesiąca chciałby mieć każdy sklep odzieżowy. Udziałowcy H&M zacierają ręce, bo zyski przekraczają ich najśmielsze oczekiwania.

Szacowano, że dzięki współpracy z królową popu sklepy zarobią przez cały rok około 20 proc. Okazało się jednak, że tylko w ciągu miesiąca sprzedaż w sieci skoczyła o 29 proc. H&M zastanawia się, czy nie podwoić prognoz. To z kolei spowoduje, że wzrosną ceny akcji H&M, więc udziałowcy koncernu zarobią jeszcze więcej.

A wszystko dzięki Madonnie. Megagwiazda show-biznesu słynie z talentów biznesowych i reklamowych. Jej płyty rozchodzą się w niebotycznych liczbach, a stadiony na koncertach pękają w szwach. Jej ekstrawagancki styl bycia jest natchnieniem dla wielu projektantów. Choć jest ikoną mody od niemal dwóch pokoleń, to nastolatki nadal chcą ją naśladować.