"Poprzychodziły maile, że na 100% nie dostaniemy premii ze względu na złą jakość sprzedaży. Ja się pytam co to ma znaczyć?!” – pyta internauta na forum bankier.pl. Według pracowników bank pozbawił ich dodatkowego wynagrodzenia za wyniki sprzedaży w grudniu ubiegłego i styczniu tego roku.

Bank daje też pracownikom ofertę nie do odrzucenia: albo odejdą z pracy dobrowolnie, albo zostaną zwolnieni dyscyplinarnie. Jak pisze "Puls Biznesu" bank niedawno przeprowadził audyt w sieci sprzedaży, który wykazał, że niektóre wyniki były podkręcane przez pracowników. Przede wszystkim chodzi o wystawianie kart kredytowych na klientów, których w rzeczywistości nie było.

"Kazali mi się zwolnić, gdybym tego nie zrobiła....straszyli mnie dyscyplinarką. Żeby tego było mało nie dostanę premii za grudzień i za styczeń pewnie też nie, zostałam kilka razy ukarana za to samo" - alarmuje inny pracownik Millennium.