Bardzo źle radzi sobie także kolejna niemiecka spółka - BMW. Sprzedaż jej samochodów była o blisko 29 proc. mniejsza. Coraz mniej popularne są także francuskie samochody. Ilość zarejestrowanych nowych aut marek Renault oraz Peugeot Citroen spadła odpowiednio o ponad 23 i 25 proc.

>>>Fiat i PSA Peugeot Citroen będą razem

Konsumenci przestają też nabywać samochody produkowane przez amerykańską firmę GM. Ich sprzedaż zmalała o prawie 22 proc. Ilość zarejestrowanych aut Opla, głównej marki GM, skurczyła się o 22 proc., a w przypadku Saaba, również wytwarzanego przez amerykańską spółkę, spadek ten wyniósł aż 54 proc.

Trochę lepiej na rynku europejskim radzi sobie Toyota. Ilość sprzedanych aut tej marki zmalała o ponad 18 proc.

>>>Najgorszy kwartał w historii BMW

Najmniejszym spadkiem popularności cieszyły się samochody wyprodukowane przez włoskiego Fiata, amerykańskiego Forda oraz niemieckiego Volkswagena. Ich sprzedaż zmalała odpowiednio o 16,5 proc., 12,7 proc. oraz 10,2 proc.

W całej Europie w lutym 2009 r. zarejestrowano o 18 proc. mniej samochodów niż rok wcześniej.