Firma Comarch, która w Polsce jest sportowo związana z Cracovią Kraków, została głównym sponsorem TSV 1860 Monachium."Od sezonu 2010/2011 logo polskiej spółki będzie zdobiło koszulki piłkarzy niemieckiego klubu" - poinformował PAP dyrektor komunikacji Grupy Kapitałowej Comarch Paweł Kozyra.

Reklama

"<Monachijskie Lwy> to klub z wielkimi tradycjami, rzeszą fanów i ogromną renomą, sięgającą poza granice Niemiec. Od początku naszej współpracy z TSV 1860 obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój zarówno klubu, jak również drużyny. Chcielibyśmy, aby zajęła ona należne miejsce w zawodowym futbolu. Oczekujemy, iż wraz z naszym zaangażowaniem w TSV 1860 będzie rosła świadomość marki Comarch na niemieckim rynku, który jest obecnie dla nas kluczowy" - powiedział prezes firmy prof. Janusz Filipiak.

Grupa Comarch już od grudnia 2009 r. sponsoruje niemiecki klub. Jednak w środę - podczas uroczystości otwarcia w Monachium wielkiej jubileuszowej wystawy zorganizowanej z okazji 150-lecia założenia stowarzyszenia - prof. Janusz Filipiak oraz menedżer TSV Manfred Stoffers podpisali umowę, na mocy której polska firma stała się głównym sponsorem klubu.

Podpisana w środę umowa będzie obowiązywać przez trzy lata (aż do sezonu 2012/2013). Oprócz możliwości umieszczenia logo Comarch na koszulkach TSV 1860 Monachium, spółka stanie się posiadaczem wielu dodatkowych praw marketingowych i promocyjnych. Będą należeć do nich m.in.: obecność na stadionowych billboardach oraz we wszelkich działaniach promocyjnych klubu w internecie, prasie, telewizji, radiu, jak również w reklamie zewnętrznej.

Reklama

Dzięki firmie została nawiązana współpraca między Cracovią (Comarch ma w niej 49 proc. udziałów) a TSV 1860. Jednym z jej elementów będzie towarzyski mecz z okazji otwarcia nowego stadionu "Pasów", który odbędzie się jesienią 2010 roku