Zainteresowanie przerosło oczekiwania dealerów już w trakcie przedsprzedaży, która trwała od połowy stycznia. Tylko na podstawie zdjęć i zasłyszanych informacji na temat auta klienci kupili ponad 200 egzemplarzy. W miniony weekend, po oficjalnej inauguracji sprzedaży, liczba mogła sięgnąć blisko pół tysiąca sztuk.

Reklama

GM Poland chce sprzedaż minimum tyle samochodów tego modelu, co w przypadku poprzedniej wersji. Według ekspertów to zbyt niskie ustawienie poprzeczki. Opel astra III nie był zbyt popularny w Polsce. W ubiegłym roku sprzedano tylko 5 tys. sztuk – blisko dwa razy mniej niż volkswagena golfa V – bezpośredniego konkurenta – i aż cztery razy mniej niż skody octavii – najpopularniejszego modelu na polskim rynku. Astra III przegrywała również pod względem popularności z drugim kluczowym modelem ze stajni Opla – corsą.

Więcej informacji: Astra IV udanie rozpoczął marketingowy wyścig

p