Polskie biura podróży szukają nowych sposobów na przyciągnięcie klientów. Jednym z nich ma być zwiększenie w ofercie liczby wycieczek objazdowych. Dlaczego Polacy coraz chętniej wybierają wycieczki objazdowe? Wpływ na to mają 10–20-proc. spadki cen. Np. Hiszpanię dziś można zwiedzić już za około 2,5 tys. zł od osoby.

Reklama

Dlatego w nadchodzącym sezonie lato 2010 roku katalogi biur podróży będą proponowały bogatszą ofertę wycieczek objazdowych. Szczególnie samolotowych, na które zapotrzebowanie wyraźnie rośnie. Nowym sposobem wypoczynku, który chcą promować biura podróży, jest także formuła Fly & Driver. Klient ma zagwarantowany przelot samolotem do wybranego kraju, gdzie na miejscu czeka na niego samochód oraz zakwaterowanie w różnych hotelach.

Więcej informacji: Hitem sezonu będą wycieczki objazdowe

p